پروسل؛ خدمتی نوین در عرضه کالا و خدمات

فروشگاه بزرگ اینترنتی پروسل

خدمتی نوین در عرضه کالا و خدمات

كد کالا: 2078

کتاب فراسوی مشتری مداری

نوشته : کن بلانچارد،شلدون بولز،ناشر : رسا،ترجمه :محمد گذرآبادی؛ایجاد هواداران سیـــنه چاک و دوآتشه همین الان بخرید -قیمت :5,500 تومان مقایسه محصولات
کتاب فراسوی مشتری مداری کتاب فراسوی مشتری مداری کتاب فراسوی مشتری مداری
  • کتاب فراسوی مشتری مداری
    نوشته : کن بلانچارد،شلدون بولز
    ناشر : رسا
    ترجمه :محمد گذرآبادی
    شابک : 964-2317-656-8
    تعداد صفحات : 144
    شمارگان چاپ : 2200
    نوبت چاپ : دوم -1393
    لیتوگرافی : -
    قیمت پشت جلد : 5500 تومان
    درباره کتاب :
    دغدغۀ اصلی در تمام سازمان های موفق یکی بیش نیست، مشتریان. فرقی نمی کند که یک مؤسسه بازرگانی باشد یا یک حرفۀ تخصصی، یک بیمارستان یا یک ادارۀ دولتی، موفقیت فقط و فقط از آن کـسانی است که به دنبال جلب رضایت مشتریان هستند.
    مشتریان شما راضی هستند فقط به این دلیل که توقعات بسیار پائینی دارند وبه دلیل که کـسی به آنها خدمات بهتری ارائه نمی کند.
    بنابراین، اگر واقعاً خواستار کـسب و کاری پررونق هستید، دیگر رضایت مشتری به تنهایی کافی نیست، باید طرفدار دوآتشه به وجود آورید.